This is SNOT-Ball

By admin • • 27 gru 2012

logo-snot-ball

Sędzia
1.    Sędzia ma zawsze rację. Karą za kłócenie się z sędzią lub oszustwo jest usunięcie z gry na 5 minut.
2.    Nie można zabić sędziego.

Drużyny i gracze
3.    W meczu biorą udział dwie drużyny składające się z 5 lub 6 graczy.
4.    W przypadku 6-osobowego składu szósty gracz stoi jako rezerwowy za bramką swojej drużyny.
5.    Każdy zawodnik może mieć miecz jednoręczny (do 80 cm) lub półtoraręczny (do 100 cm).
6.    Bramkarz jako jedyny może posiadać miecz jednoręczny i tarczę.
7.    Każdy gracz ma 2 PS (Punkty Strukturalne).
8.    Bramkarz jeśli stoi w bramce jest nieśmiertelny. Gdy oddali się od niej na odległość większą niż 2 metry również dostaje 2 PS jak zwykły zawodnik.
9.    Inny gracz nie może stać się bramkarzem – jednak może bronić mieczem bramki.
10.    Zawodnicy mogą walczyć między sobą przy użyciu posiadanej broni – na normalnych zasadach walki Zardzewiałego Topora dotyczących PS-ów.

sss

Śmierć
11.    W wypadku śmierci jednego z graczy możliwe są 2 scenariusze (ustala się to przed grą):
a.    Martwy gracz wraca na czworakach prosto do bramki swojej drużyny (kolana muszą dotykać ziemi).
b.    Martwy gracz idzie do najbliższej bocznej krawędzi boiska i spokojnym krokiem idzie do bramki (po krawędziach boiska, nie skracać drogi). Sędzia zawsze może uznać, że idzie za szybko.
12.    Po dotarciu martwego gracza do bramki mogą zaistnieć 2 sytuacje (zależnie od tego czy drużyna posiada 5 czy 6 zawodników):
a.    5 zawodników – gracz po dotarciu do bramki od razu wchodzi do gry.
b.    6 zawodników – po dotarciu martwego gracza do bramki, do gry wchodzi rezerwowy gracz, a martwy gracz sam staje się rezerwowym i czeka na przybycie kolejnego martwego gracza.

Piłka, bramka i mecz
13.    Piłka to 5 litrowa, pusta, plastikowa butelka po wodzie.
14.    Piłkę można odbijać bronią i kopać nogą. W wypadku chwycenia piłki decyzja należy do sędziego.
15.    Piłkę łapać może tylko bramkarz (jeśli jest w bramce lub nie dalej niż 2 metry od niej).
16.    Każda drużyna posiada bramkę, której musi bronić.
17.    Bramki stoją po przeciwnych stronach boiska.
18.    Bramka zbudowana jest z dwóch słupków o mniej więcej tej samej wysokości.
19.    Bramka ma szerokość ok. 3 metrów.
20.    Gol się liczy gdy piłka wpadnie w bramkę i uzna to sędzia.
21.    Gdy piłka przeleci ponad słupkami (które nie zawsze są nierówne i proste) uznanie gola zależy od decyzji sędziego.
22.    Po wypadnięciu piłki poza bramkę (niezależnie od tego czy był gol czy nie) piłkę musi wybić (dowolną techniką) bramkarz, który bronił tej bramki.
23.    Mecz rozpoczyna się na środku boiska przez wyrzucenie w górę piłki przez sędziego.
24.    Mecz wygrywa drużyna, która pierwsza strzeli 2 gole.

ttt

Troll
25.    Dodatkowo na boisko wpuszczany jest co jakiś czas troll. Zależy to od widzimisie Hodowcy Trolli i samego trolla.
26.    Troll ma 10 PS (Punktów Strukturalnych).
27.    Troll atakuje każdego kogo chce przy użyciu broni (wielkiej, bezpiecznej maczugi), która jest w jego posiadaniu.
28.    Troll nie atakuje sędziego.
29.    Troll przeważnie atakuje i goni najbliższego zawodnika – co nie jest regułą tylko sugestią.
30.    Trafienie piłką trolla powoduje jego śmierć. Troll musi wtedy zejść na chwilę z boiska po czym ponownie może włączyć się do rozgrywki.
31.    Troll uwiązany jest na linie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Udowodnij, że jesteś człowiekiem - przepisz tekst z obrazka

Please type the characters of this captcha image in the input box

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>